GORANSKE IZVALE

Moja Gora


Poštovani posetioci našeg skromnog sajta, za vas smo pripremili par goranskih izvala, koje su uobičajne kod naših sunarodnika.. Pre svega želimo da naglasimo da ovim postom nismo nikog hteli da uvredimo, sva imena koja se ovde spominju su izmišljena.... Nadamo se da smo vas bar na trnutak nasmejali...

GORANKA U MESARI

Goranka: Dobar dan gospodine, daćete mi jedan opaš...
Mesar: Molim?
Goranka: Daćete mi jedan opaš!!!
Mesar: Molim?
GorankaL: Jedan opaš molim vas...!!!
Mesar: Gospođo šta vam je to opaš?
Goranka: Pa to vam je znate ono što maše krava...
______________________________________________________________________________

ATA I RAMIZA


Bilje dvajca goranci vo Beograd vo bašća sedalje! Jenomu zena mu se vikala Ata a drugomu Ramiza! Prosov avion po nad ni i toja zena so mu se vika Ata prasav ke ce ide avionov, a drugujet mu odgovoriv pa vo ATINA sto posto, a toja se naljutiv i mu rekov "MRŠ ĐUBRE POKVARENO DAN IDE VO RAMIZINA"?

______________________________________________________________________________
PAZI PAČIČES


Dve Goranke, pritom ne se znlje međusobno vo jeno naselje vo Beograd idalje po zaledjena uljica jena preko puta druga! I jenata se naprajla pametna viknala drugojti E PAZI PAČIČES JAKO JE KLIZAVO, a drugata gi vratila JA SAM VEČ PAČILA...
____________________________________________________________________

ALjIMICA

Goranec popravav radio i mu trebala LEMILICA, prativ dete ke komsija Aljima da mu potrazi LEMILICA! Dete oslo ke Aljima i mu reklo : KOMSIJA ME PRATIV TATO DA MU DADES ALJIMICA KA CE ZAVRSI CE TI GA VRATI...
_____________________________________________________________________________

TORBA SA PEMBENIM VRFKOM

Goranka dosla vo Beograd so Adio turs, starija osoba u pitanju. Ka stignalje vo Beograd, VOZAC OD AUTOBUS GI PRISOV I GA PRASAV MAJKO KUA TI JE TORBA, A ONA MU REKLA : ENO JE TAMO SA PEMBENOM VRFKOM ..
_______________________________________________________________________________
 GORANEC I KREMČIĆA


GORANAC NA TRAFICI : IZVINITE IMATE LI KREMIĆE
PRODAVACICA: DA GOSPODINE IMAMO
GORANAC: DAJTE MI DVA
PRODAVACICA: OCETE LI KAŠIČICU?
GORANAC: NE, MI ĆEMO DA MACAMO....
______________________________________________________________________________
GORANEC KE DRUGARA

Došov Goranec na fakultet vo Beograd, posle nekoljko dena se sprijateljiv so jenogo od kolege. Naravno kolega go viknav na ruček ke njego doma. Po put na ke kolega Goranca go fativ doš, pljusak, haos... Ka stignav, kolega mu rekov da se izuje jer vrnalo nadvor, a goranec mu odgovoriv: "Ma ne mogu, znas noge su mi BSS"!!!





Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram